Nieuwsbrief:

SUZUKI  GZ 250 MARAUDER - 2004

Garantie: Nee
8909 Km
Zwart
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
suzuki - gz-250-marauder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele mooie Suzuki GZ250 MARAUDER

 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion