Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ABS - 2018

Garantie: Ja
18000 Km
ROOD
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor is in topstaat met abs en tcs.
Referentienummer: 6422

  • Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
    Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl

     Wij leveren de motorfiets af met:
    - 12 maanden garantie
    - Servicebeurt en aflevercontrole
    (Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
    - 2 Sleutels
    - Garantie en service boekje
    - Tenaamstelling / vrijwaring
    - Gratis 10 dagen allrisk verzekering
    - Gratis Check einde garantie
    - Vandaag kopen is vandaag rijden
    Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
    Inbegrepen op Via Bovag.

    LET OP !!! WIJ GEVEN 500 EURO KORTING ZONDER INRUIL.
    VANDAAG KIJKEN, KOPEN EN RIJDEN

    Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
    Financieringen, wij werken samen met Motordreams en Numotorrijden.
    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon   : 0332534425
    - Whatsapp: 0619000666
    - Email: info@doornekampmotorsport.nl




     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Doornekamp Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion