Deze nette GSX-S 1000 GT is bij ons nieuw geleverd en altijd zijn onderhoud op tijd gehad. De motor is voorzien van originele handvatverwarming en een originele tankpad.
Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.
Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!
Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl
www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki CenterOpties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn
Metallic Reflective Blue,Glass Sparkle Black,Metallic Triton Blue
Beschrijving
SUZUKI GSX-S1000GT
De Suzuki GSX-S1000GT is niet alleen de krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse, maar ook bijzonder comfortabel, beheersbaar en connected. Tel daar de oogverblindende vormgeving en de indrukwekkende prestaties van een superieure viercilinder bij op en er ontstaat een volbloed, high-performance Grand Tourer.
GT: HET TOONBEELD VAN RIJPLEZIER
Of je nu van snelle ritten op lange rechte wegen houdt of liever over bochtige wegen stuurt – met of zonder passagier: op de Suzuki GSX-S1000GT maakt het niet uit hoe ver je rijdt, hoe zeer je op smartphone-connectiviteit vertrouwt of hoeveel bagage je meeneemt. Bij de GSX-S1000GT gaat het niet om de bestemming, maar om het plezier van de reis ernaartoe.
De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraaie, horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden. Uiteraard is de GT uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals cruise control, een bi-directionele quickshifter, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist, een groot, 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.