 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 70|48.7 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 150|110.3|13200 |
Max. koppel | 88.5|11200 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | aluminium |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2040 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 198 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | HTK Wit/blauw L0. HTK Wit/blauw L0. GLR Blauw/wit. EAH Wit - zilver. CRU Zwart |
Beschrijving | The original racer replica
De GSX-R750 is uniek in zijn klasse met de ideale combinatie tussen de handling en het gewicht van een 600cc Supersports en de power van een 1.000cc Superbike. Niet voor niets is de GSX-R750 de populairste Supersport van Nederland!
Wanneer je kijkt naar de geschiedenis van de supersport motoren, is het ge-makkelijk te zien dat het allemaal begon met één machine, de '85 Suzuki GSX-R750.
en lichtgewicht motorblok, stelde de GSX-R750 nieuwe maatstaven. |