Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie GSX 750 F
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 750 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92 pk / 68 kW bij 10,500 tpm |
Max. koppel | 66,7 Nm bij 9,500 tpm |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø290 mm |
Remmen achter | Disk, Ø240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 mm |
Lengte | 2,130 mm |
Breedte | 730 mm |
Hoogte | 1,190 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken