Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2010
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, vloeistof gekoeld, DOHC viercilinder in lijn |
Boring x slag | 79|64 |
Cilinder inhoud | 1.255 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 98|72|7.500 |
Max. koppel | 108|3.700 |
Koppeling | Hydraulisch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buizen frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning volledig instelbaar. veerweg 130 mm. |
Vering achter | Swingarm type, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar . veerweg 125 mm. |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70ZR-17 M/C 58W |
Achterband | 180/55 ZR-17M/C 73W |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | 2.130 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1.225 |
Zithoogte | 805/825 |
Drooggewicht | 257 (rijkaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Blauw. Grijs. Zwart |
Beschrijving | De krachtige en comfortabele all-rounder!
De compleet nieuwe GSX1250FA combineert een krachtig 1255cc motorblok met perfecte stuureigenschappen en het comfort van een fraai gestylde volledige stroomlijn. De ideale en betaalbare tourmotor voor lange reizen naar het buitenland maar ook zeer geschikt voor sportieve korte stukjes en comfortabel woon/werkverkeer.
|
Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN.
Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt.
Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
| Margraten, Limburg |
| 043-4502451 |
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken