Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2012

€ 5.790,- € 6.290,-
Garantie: Ja
28915 Km
WIT
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Supergave Suzuki GSR 750

- Kleine knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Gear indicator

Stap op de Suzuki GSR 750 en ontdek een perfecte mix van prestaties,
comfort en stijl. Deze naked bike biedt een opwindende rijervaring, zowel
voor de dagelijkse ritten als voor de sportieve toertochten. Met zijn
strakke design en betrouwbare techniek is de GSR 750 een motor die je niet
wilt missen.

Klaar om jouw rijplezier naar een hoger niveau te tillen? Neem contact met
ons op en maak een proefrit om het zelf te beleven!

Barbier Motorsport - Waar motorliefde begint.

  • Aflevering februari maart april mei etc mogelijk pas betalen bij aflevering! 

    - Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak! 
    - Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
    - Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service. 
    - Tot 36 maanden garantie mogelijk*
    - Uitgebreide financierings opties*
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    - 10 dagen gratis All Riskverzekering**
    - Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
     
    Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding. 

    Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl  

    Barbier Motorsport
    Oeveraseweg 6
    7971 PA Havelte
    0521-342960

    Volg ons ook op:

    TikTok          : @barbiermotorsport
    Instagram    : @barbiermotorsport
    Facebook    : @barbiermotorsport
    Pinterest      : @barbiermotorsport 



    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***  Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion