Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 N BANDIT ABS - 2005

Garantie: Ja
66944 Km
Zilver
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
suzuki - gsf-650-n-bandit-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop: Suzuki Bandit 650 ABS (2005)

    •         Kilometerstand: 66.944 km
    •         Bouwjaar: 2005
    •         Prijs: €2299,-

Specificaties:

    •         ABS
    •         BOS sportuitlaat voor een krachtige sound
    •         Handvatverwarming voor extra comfort tijdens koude ritten

De motor is goed onderhouden en rijdt uitstekend. Perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders. Interesse? Neem snel contact op!
 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Handvat verwarming, Korte kentekenplaathouder, Led knipperlichten, Sportuitlaat, Valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MastMotoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion