Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 1998

25570 Km
ZWART
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In nette staat verkerende GSF600 Bandit.

Meerdere foto`s op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion