Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 S BANDIT - 2003

Garantie: Ja
54200 Km
Blauw
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
suzuki - gsf-1200-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSF1200S Bandit

Fijne sportieve toermotor uit 2003
Km stand 54200
Voorzien van topkoffer rek voor Givi/Kappa topkoffer
Prima staat van onderhoud
Rijklare meeneemprijs €2995,-
Inclusief kleine onderhoudsbeurt €3150,-


Opties en Accessoires:
Voorzien van topkoffer rek voor Givi/Kappa topkoffer
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion