Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1200 BANDIT - 1998

Garantie: Nee
59726 Km
Wit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
suzuki - gsf-1200-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2024 Motoroccasion