Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR-Z 400 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Geel Grijs
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De DR-Z4S Dual Sports-motor is de jongste aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport-segment. Speels als een jonge hond, wendbaar als een crossmotor en vol karakter. Of je nu door de stad rijdt of over bospaden of door open terrein. Het moderne eencilinder motorblok van 398 cc is gerijpt in de cross en verder gefinetuned voor nog meer plezier, zowel op de weg als off-road. De nieuwe DR-Z4S kan elke uitdaging aan en daagt je uit!

Dit is een veelzijdige motor waar je snel mee vertrouwd raakt. Toegankelijk voor iedereen dankzij het compacte, vloeistofgekoelde motorblok. Deze koppelrijke eencilindermotor biedt een superieure balans tussen prestaties en controleerbaarheid. Mede dankzij de elektronische Ride-by-wire gasklepbediening. De geometrie van het rijwielgedeelte en de zitpositie zijn gericht op optimale stabiliteit en controle.

De DR-Z4S biedt een fijne en controleerbare lineaire gasrespons en voldoet ook volledig aan de Euro 5+-emissienormen. Het is ook het eerste Suzuki-productiemodel waarbij je het ABS voor zowel de voor- als achterrem kunt uitschakelen, zodat je volledige controle hebt over het remmen tijdens off-roadritten. Je kunt er ook voor kiezen om het ABS alleen voor het achterwiel uit te schakelen.

Geavanceerde elektronische assistentiesystemen vormen samen het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.). Het is ontworpen om het rijgemak te vergroten, je als rijder meer vertrouwen te geven en de prestaties te optimaliseren. S.I.R.S. maakt het je mogelijk om de DR-Z4S nog meer naar jouw eigen inzicht af te stellen om zo het potentieel van deze Adventure Sport te ontdekken.

Het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) bevat een aantal geavanceerde, elektronische rijhulpsystemen. Dat zijn de elektronische Ride-by-wire gasklepbediening, het Suzuki Traction Control System (STCS), het instelbare ABS, het Suzuki Easy Start System, om de motor met één druk op de startknop te laten starten, en de Suzuki Drive Mode Selector. Daarmee kun je de prestaties en vermogensafgifte van de motor afstemmen. Er is te kiezen uit drie rijmodi:

Modus A: biedt de scherpste respons als je het gas opendraait voor maximale acceleratie. De modus is zeer geschikt voor sportief rijden op een goede ondergrond met veel grip.

Modus B: zorgt voor een soepelere gasrespons en een meer lineaire vermogensafgifte. Eigenlijk de stand die geschikt is voor de meeste omstandigheden.

Modus C: geeft het meeste comfort door een nog soepeler gasrespons en de meest vriendelijke koppelafgifte. Deze stand kies je bij voorkeur bij het rijden op losse of anderszins gladde oppervlakken.

Suzuki Traction Control System (STCS)

Dit systeem voorkomt dat het achterwiel doorslipt, zodat je de motorfiets beter onder controle hebt in diverse en wisselende omstandigheden. Je kunt kiezen tussen twee standaardinstellingen voor de straat en een G-modus (Gravel) voor off-road. Je kunt STCS ook helemaal uitschakelen.

G-modus (Gravel)

Deze modus laat een beperkte hoeveelheid wielslip toe tijdens het rijden op onverharde oppervlakken. Zo blijft de motorfiets beheersbaar, terwijl hij tegelijkertijd het consistente vermogen levert dat je nodig hebt om onverharde wegen en landweggetjes met meer vertrouwen te verkennen. Bij de DR-Z4S is deze modus specifiek afgestemd voor rijden op onverharde ondergrond, terwijl die bij de uitvoering DR-Z4SM meer is afgestemd op vlak en verhard wegdek.

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion