Nieuwsbrief:

SUZUKI  BURGMAN AN 650 - 2009

49303 Km
Zwart
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het is moeilijk om aan een maxi-scooter te denken die populairder is dan de Burgman 650. Het 2009 modeljaar is het zoveelste bewijs dat Suzuki bloedserieus is als het gaat om het bouwen van dergelijke tweewielers en in staat is om premium machines te leveren zonder op de kosten te besparen. De Burgman 650 mengt praktisch met een stijlvol ontwerp en doet zeker niet onder voor een "gewone" motorfiets.
Opties en Accessoires:
Middenbok, Verhoogde ruit, Windscherm, Een ander windscherm met spoiler maken deze motorscooter compleet. De grote ruimte onder de seat is zeer handig voor extra bagage en met de verstelbare rugsteun is de zithouding ook nog eens aan te passen aan uw eigen wensen..




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Abco Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion