Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE - 2014

Garantie: Nee
10065 Km
GRIJS
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
suzuki - an-650-burgman-abs-executive
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki 650ZA Burgman Executive


- Kenteken: 59-MD-ZB
- Merk: Suzuki
- Model:
- Tellerstand: 10065 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 638 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: P506
- Vermogen: 40 kW / 54pk
- Ledig gewicht: 265 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Handvatverwarming
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Zadelverwarming

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Elektr. verwarmde buddy en handvaten
- Elektrisch windscherm

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)






Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, LED achterlichten, LED koplampen, Zadelverwarming, Alarm, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion