Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN - 2020

Garantie: Ja
73968 Km
BLAUW
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Deze jonge Burgman400 is maximaal benut maar laat je niet afschrikken door de kilometerstand van 73968km! De scooter is van de eerste eigenaar en volledig dealer onderhouden. Wij hebben alle slijtage delen vervangen, denk daar bij aan banden set, remblokken, remschijven, grote onderhoudsbeurt inclusief aandrijfriem en rollen. Ben jij op zoek naar een nette en technisch super onderhouden niet te dure scooter? Dan is deze voor jou!

Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.

Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl

www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hoegee Suzuki Center
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion