Nieuwsbrief:

SUZUKI  1500 INTRUDER LC - 1999

Garantie: Nee
83208 Km
Grijs
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1999
Kilometer 83208
Blok 1500cc

Super nette betrouwbare Intruder. Kleur grijs metallic met zwart, gecombineerd met chroom wat nog zeer netjes is. Nieuwe achterband met remblokken. 500 Kilometer geleden onderhoud gehad. De vorige eigenaar heeft er 50.000 km mee gereden zonder problemen. Handvat verwarming. Windscherm. Remus uitlaten, stoer zonder teveel herrie. Opstappen en rijden maar! 

Prijs € 3800,- 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion