Nieuwsbrief:

SHERCO  SHERCO 4.5I ENDURO - 2011

Garantie: Nee
3883 Km
Blauw
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
sherco - sherco-45i-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Goed lopende Sherco 450 (4.5i) Enduro uit 2011 met kenteken! Verwacht hier geen nieuwstaat motor, deze is gebruikt waar die voor gemaakt is! Motor loopt mooi, zit nog een doos met originele onderdelen bij als kappen en uitlaat. Minpuntje: kilometerteller wijkt af, dus de kilometerstand waarschijnlijk ook. 
  • Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen. 

    Inruil
    Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel

    Financiering
    Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.

    Werkplaats
    In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).

    Garantie
    Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion