Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
SUPERNOVA BLUE
Vermogen:
15 kW
Teller:
1.257 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

De Royal Enfield Meteor 350, uitgebracht in 2021, is een motorfiets die klassieke stijl combineert met moderne technologie. Hij wordt aangedreven door een lucht oliegekoelde eencilinder viertaktmotor van 349cc.

Hier zijn de belangrijkste specificaties van de Royal Enfield Meteor 350 (2021):
Motor: 349cc, lucht oliegekoelde eencilinder, SOHC
Vermogen: 20,2 pk (14,8 kW) bij 6100 tpm
Koppel: 27 Nm bij 4000 tpm
Compressieverhouding: 9,5:1
Brandstofvoorziening: Injectie
Versnellingen: 5
Remmen: Schijfremmen voor en achter met ABS
Banden: Lichtmetalen velgen met tubeless banden, 100/90-19inch voor, 140/70-17inch achter
Gewicht: 191 kg
Tankinhoud: 15 liter
Zithoogte: 765 mm
Lengte: 2140 mm
Breedte: 845 mm
Hoogte: 1140 mm

De Meteor 350 is een populaire keuze voor rijders die op zoek zijn naar een klassieke look met moderne functionaliteit. Hij is ontworpen voor zowel binnenwegen als stadsverkeer en staat bekend om zijn soepele vermogen en koppel bij lage toerentallen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion