Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
KAZA BROWN
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

DE NIEUWE ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
De roep van het avontuur wordt sterker met de komst van het Royal Enfield Himalayan 452 2024 model. En ook de roep om de motor iets interessanter te maken voor de westerse wegen is gehoord. Royal Enfield, een naam die al decennialang gerespecteerd wordt in de motorwereld, brengt met dit nieuwe model in hun befaamde Himalayan-reeks het erfgoed van avontuurlijk rijden naar nieuwe hoogten.

Dit model is een eerbetoon aan de traditie van Royal Enfield van het creëren van robuuste en betrouwbare motorfietsen, terwijl het ook de moderne behoeften van de hedendaagse avonturiers omarmt. Met een perfecte balans tussen erfgoed en innovatie, is de Himalayan 452 een uitnodiging aan de rijders om het onbekende te verkennen en hun grenzen te verleggen.

EEN BLIK OP DE NIEUWE ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
Motor en Prestaties: De belangrijkste vooruitgang is veruit de zwaardere motor. Met een opwaardering van 15 PK (van ongeveer 25PK naar 40PK) en de extra kracht onderin door verhoogde koppel, is de Himalayan klaar om het lichte tot middenklasse toersegment in Nederland aan te vallen.

De verbeterde motorprestaties garanderen een soepele en responsieve rit, of u nu door stadsstraten cruist of ruige terreinen verkent.

Ontwerp en Ergonomie: Het 2024-model behoudt de tijdloze esthetiek van de Himalayan-reeks, terwijl het een moderne draai geeft met nieuwe kleuropties, een verstelbare zithoogte en verbeterde ergonomie die zorgen voor een comfortabele rit, ongeacht de duur van uw avontuur.

Ophanging en Handling: De verbeterde ophanging en handling van de Himalayan 452 zorgen voor een vertrouwenwekkende en gecontroleerde rijervaring, zelfs op de meest uitdagende terreinen.

Technologie en Instrumentatie: Met toevoegingen zoals ABS, verschillende rijmodi en een modern digitaal display, is de Himalayan 452 een technologisch geavanceerde motorfiets die klaar is voor de avonturen van morgen.

E ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452 PAKT OP ACCESSOIREVLAK OOK UIT
Verlichting en Elektrische Connectiviteit:

De motorfiets is uitgerust met volledige LED-verlichting, wat zorgt voor betere zichtbaarheid en een moderne esthetiek.
Er is een USB-C-poort toegevoegd, wat erg handig kan zijn voor het opladen van apparaten onderweg.
Motor en Transmissie:

Er is een nieuwe motor met een ride-by-wire-gaspedaal, wat zorgt voor nauwkeurigere gasregeling en kan bijdragen aan de brandstofefficiëntie en emissies van de motorfiets.
De motor is gekoppeld aan een zesversnellingsbak die is ontworpen met een lichtere koppelingshendeltrekking voor eenvoudiger rijden.
Rijmodi en ABS:

Meerdere rijmodi zijn nu standaard op de Himalayan 450, waardoor rijders de prestaties van de motorfiets kunnen aanpassen aan verschillende rijomstandigheden.
De motorfiets beschikt ook over schakelbare ABS, die kan worden uitgeschakeld voor off-road rijden, waardoor rijders meer controle hebben in verschillende terreinen.
Instrumentatie en Connectiviteit:

De Himalayan 450 kan een nieuw instrumentenpaneel bevatten met een digitaal display dat cruciale gegevens toont, zoals navigatie, reisinformatie en brandstofbereik. Dit nieuwe digitale display is een significante upgrade ten opzichte van de analoge displays van de vorige modellen.
Connectiviteitstechnologieën kunnen ook worden geïntroduceerd om de algehele rijervaring te verbeteren, hoewel de specificaties van deze technologieën niet in detail zijn uitgewerkt.
Zitplaatsen en Bagage-accommodatie:

De motorfiets beschikt over een gesplitste zitting in plaats van de modulaire bankunit die op de huidige motorfiets te zien is, samen met nieuwe hardware en bevestigingspunten om een grotere verscheidenheid aan bagage te accommoderen.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion