Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Royal Enfield Guerrilla 450 (ook wel GRR 450 genoemd) is er in de varianten Dash en Flash met vier opvallende kleurstellingen bij MVM op voorraad! Deze krachtige motorfiets is perfect afgestemd op zowel stadsverkeer als bochtige buitenwegen. Met zijn dynamische karakter en gedurfde design onderscheidt hij zich moeiteloos van de massa. Gebouwd op het Sherpa 450-platform, biedt de Guerrilla 450 een ongeëvenaarde rijervaring die elke rit onvergetelijk maakt. Deze motorfiets is een ware revolutie in de wereld van roadsters.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Middenbok, Navigatie, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion