Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 52 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De nieuwe Royal Enfield Bear 650 Golden Shadow! Deze nieuwe Royal is voorzien van de 19 inch voorwiel en 17 inch achterwiel verhouding. Daarnaast uitgerust met digitaal dashboard inclusief Tripper navigatie. Daarnaast voorzien van volledige LED verlichting rondom en upside down Showa voorvork!

Maak kennis met de Royal Enfield Bear 650, een motorfiets die retro charme en moderne kracht combineert. Gebaseerd op de Interceptor 650, is deze scrambler geïnspireerd door de iconische overwinning van Eddie Mulder tijdens de Big Bear Run van 1960. Met een opvallend scrambler-ontwerp, een 650 cc parallelle tweecilindermotor, en indrukwekkende bodemvrijheid van 184 mm, staat deze motor voor avontuur, stijl en kracht.

Ontdek de kracht van de Royal Enfield Bear 650
De Bear 650 levert 47 pk en 56 Nm koppel. Het 2-1-uitlaatsysteem verhoogt de powerband, terwijl de motorfiets licht blijft dankzij de enkele uitlaatdemper. Deze eigenschappen zorgen voor ongekende prestaties en een soepele rit, zowel op straat als op ruigere paden.

Pure Scrambler-DNA: De Stijl en Kracht van de Bear 650
Met een iconisch scrambler-uiterlijk, retrobanden, een gecontoureerd zadel, en een opstaande zadelbeugel biedt de Bear 650 alles wat je zoekt in een scrambler. Verkrijgbaar in drie kleurstellingen – Petrol Green, Golden Shadow, en de Two Four Nine special edition – roept deze motorfiets de nostalgische energie van de Californische woestijn op.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Deze nieuwe Demo staat tot onze beschikking voor proefritten. Op deze manier kan er kennis worden gemaakt met dit nieuwe model!

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, metaalkleur, middenstandaard, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion