Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Argento cometa, Nero Cosmo
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
piaggio - mp3-300-hpe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Piaggio MP3 300 cc HPE (High Perfomance Engine) combineert hoge prestaties met een maximale controle over het brandstofverbruik. Hij is tot in het kleinste detail herzien met als doel het rijgedrag nog soepeler, comfortabeler en stiller te maken. Daarnaast is het vermogen met 24% toegenomen tot 19,3 kW (26,2 pk). Als je op zoek bent naar een stijlvolle en veilige manier om je vlot door het stadsverkeer te bewegen, is de Piaggio MP3 300 HPE met zijn stabiele rijsysteem, comfortabele zadel en verlichte opbergruimte onder het zadel voor jou de ideale oplossing. Zijn vernieuwde aandrijflijn is een technisch hoogstandje: de uitzonderlijke souplesse van de transmissie staat garant voor voortreffelijke prestaties onder alle omstandigheden, waarbij de motor in alle stilte zijn werk doet.

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion