Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 250 IE - 2007

Garantie: Nee
17337 Km
Grijs
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
piaggio - mp3-250-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij verkopen wij in opdracht deze MP 3 met het 250 CC motorblok.

Dit is een model met het motorrijbewijs A dus niet geschikt voor het autorijbewijs B het is geen LT uitvoering.

Motorfiets is voorzien van een Givi Air flow ruit voor meer windbescherming en een originele topkoffer in kleur.

Dus wil je graag op 3 wielen rijden met je motorrijbewijs hier is er een.

MP 3 staat klaar voor een bezichtiging en of proefrit.

Motor heeft wat kleine minimale gebruiker sporen.

Kantel systeem werk niet maakt voor rijden niks uit en met parkeren kan hij gewoon op de middenbok.

Voor een meerprijs maken we dit in orde.

Proefrit is mogelijk.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Automaat, In hoogte verstelbare ruit, middenbok, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion