|
Motor | Eencilinder, 4-takt motor |
Boring x slag | 84|72 |
Cilinder inhoud | 399 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |26|7500 |
Max. koppel | 37.7|5500 |
Koppeling | Automatische meervoudige natte centrifugale platenkoppeling |
Versnellingsbak | CVT continu variabele transmissie |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe van hogesterktestaal |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Schijf Ř 300 mm |
Remmen achter | Schijf Ř 240 mm |
Voorband | Tubeless 120/70 16’’ |
Achterband | Tubeless 150/70 14’’ |
Wielbasis | 1550 |
Lengte | 2155 |
Breedte | 800 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Grigio Cloud,Bianco Luna,Blu oxygen |
Beschrijving | In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit.
De sportieve elegantie van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. De Beverly S-versie is een nog pittiger model en valt op door de grafietgrijze afwerkingen, het zwarte zadel met dubbele contraststiksels, de donkergrijze wielen en de kleuren Argento Cometa (zilver), Nero Tempesta (zwart) e Arancio Sunset (oranje). |