Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 - 2022

Garantie: Ja
1800 Km
ROOD / ZILVER
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 EAS, 2022 met slechts 1800km. Wij leverde deze Superveloce aan eerste Nederlandse eigenaar. Fabriek garantie tot Mei 2025.

Voorzien van:
- Racing exhaust, twee dempers aan de ene zijde en één demper aan de andere zijde
- Racing ECU
- Retro charm by recalling historic motorbikes
- Mono seat cover MV Agusta
- Giacomo Agostini decalls
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.










Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion