Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 54 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 170 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Nu met € 600 euro korting!




De nieuwe Moto Morini Seiemmezzo 650 CC Str SP  in de Fire Red kleur. 




Af fabriek geleverd met duidelijk 5 inch kleuren display met bluetooth, LED verlichting rondom, verlichte stuurschakelaars, mooie heritage buddyseat en spaakwielen.

De Morini is standaard erg compleet uitgerust met onderandere: Brembo remmen met ABS, TFT-Scherm, instelbare Kyosho vering, Full Led verlichting rondom, Bluetooth, Bandenspanning sensoren, Verstelbare hendels en 3 jaar garantie! 

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, full-LED koplampen, LED achterlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion