Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  CALIBRO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GREY / BLACK
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
moto-morini - calibro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

Moto Morini Calibro 700, Nieuw, 3jaar fabriek garantie.

Deze Italiaans gestylede bagger met 700cc parralleltwin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- Gietwielen
- Full LED koplamp
- Zithoogte 725mm
- 69PK bij 8500rpm, 68Nm bij 6500rmp
- Telescopische vork 41 mm, veerweg 120 mm
- Stereovering, veerweg 100 mm instelbare veervoorspanning
- J Juan remmen
- Uitgebreide boordcomputer
- USB aansluiting
- Digitaal display mooi ingewerkt in het analoge dashboard
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini Calibro biedt met z’n power in lage toeren en heeft een erg soepele gasrespons! Zoals het hoort op een custom beschikt de Calibro over een riemaandrijving.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion