Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met zijn traditionele chromen details en hoogglans kleurstelling belichaamt de Moto Guzzi V7 Special de geest van het originele model. De iconische lijnen die motorrijders over de hele wereld al bijna zeventig jaar in vervoering brengen, worden perfect gecombineerd met de hedendaagse technologie, authenticiteit en elegantie die het DNA van Moto Guzzi uitdrukken.

Het iconische ontwerp van de V7 Special komt tot uiting in de chromen handgreep voor de passagier, de spaakwielen met zwarte wieldoppen, de koplamp met chromen frame en DRL's die het onmiskenbare adelaarssilhouet van Moto Guzzi vormt. De 21-liter brandstoftank, de grootste in de categorie, omlijst de V-motor, terwijl het korte achterspatbord en de uitlaatuiteinden de lijnen van de motorfiets een elegante uitstraling geven. De gefreesde koelribben op de cilinderkoppen en de contactsleutel met logo weerspiegelen Moto Guzzi's befaamde oog voor detail. 

De motor van de Moto Guzzi V7 Special is de enige echte 90° dwarsgeplaatste luchtgekoelde V-twin met cardanaandrijving. Opgewaardeerd naar Euro 5+ normen en met 853 cc, levert hij 67,3 pk bij 6900 tpm en een koppel van 79 Nm bij 4400 tpm, waarbij hij vooral goed presteert in het midden en lagere toerengebied. Kortom, geavanceerde prestaties, verbeterde efficiëntie en natuurlijk het kenmerkende Moto Guzzi-geluid.

De verfijning van de Moto Guzzi V7 Special strekt zich uit tot de elektronica, die een volledig aanpasbare rijervaring mogelijk maakt. De multi-map Ride-by-Wire-gashendel zorgt voor een optimale vermogensafgifte, terwijl de uitschakelbare MGCT (Moto Guzzi Traction Control) samenwerkt met de rijmodi (ROAD en RAIN) om ondersteuning te bieden onder alle omstandigheden. ABS zorgt voor remcontrole en Cruise Control verhoogt het comfort op lange ritten. De motor heeft volledige LED-verlichting met DRL's en een digitaal instrumentenpaneel.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion