Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 II STONE - 2017

Garantie: Ja
40300 Km
N.v.t.
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze prachtige scrambler is al jaren bij ons in onderhoud, en nu eindelijk ingeruild op een nieuwe V100. Daarmee komt een van de meest unieke jonge occassions weer op de markt en wacht op de volgende guzzista!

Deel 2 van het motorseizoen is begonnen, en om jou de weg op te helpen met je droommotor bieden we deze prachtige motorfiets aan met een dealerkorting!

Let op, korting alleen op dit exemplaar - op is op :)

Kom langs om ons assortiment te bekijken op de Veemarkt in Amsterdam. Cordiali saluti!


De Motorzaak Amsterdam
Officiele dealer van Moto Guzzi, Aprilla, Zero Motorycles & Surron

De Motorzaak
www.demotorzaak.nl
Instagram: de_motorzaak_amsterdam
info@demotorzaak.nl
Veemarkt 165
1019CG  Amsterdam
020-6945087





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion