|
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96|72 |
Cilinder inhoud | 1042 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|84,6|8700 |
Max. koppel | 105|6750 |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Volledig instelbare USD Öhlins Smart EC2.0 voorvork Ø43 mm, met semiactieve demping van de in- en uitvering |
Vering achter | Volledig instelbare Öhlins TTX Smart EC2.0 monoshock, met semi-actieve demping van de in- en uitvering, instelbare voorspanning op afstand. |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17” x 3,5” - TPMS |
Achterband | Gegoten aluminium, 17” x 6” - TPMS |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 215 |
Leverbare kleuren | Grigio Navale |
Beschrijving | Avant-gardistisch rijgenot
De V100 Mandello Aviazione Navale past zich aan elke rijstijl aan dankzij de innovatieve adaptieve aerodynamica die de positie van de leischotten aanpast aan de rijsnelheid en de Riding Modes. Met zijn dwarsgeplaatste 90° V-twin motor, compacte ontwerp en uitzonderlijke veelzijdigheid is de V100 Mandello Aviazione Navale perfect voor zowel sportief rijden als lange reizen. |