Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO PFF - 2025

€ 17.849,- € 19.349,-
Garantie: Ja
Nieuw
N.v.t.
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER DEZE MAAND NOG VAN DE SPECIALE VOORRAAD ACTIE!!

Een nieuwe Moto Guzzi Stelvio PFF
Incl. 2 jaar fabrieksgarantie

De kleuren zijn: Giallo Savana en Nero Vulcano
Zolang de voorraad strekt.

De Stelvio is uitgerust met de allernieuwste technologie die past bij zijn stijlvolle uiterlijk. Hij heeft geavanceerde functies zoals ABS in bochten en traction control, samen met Full LED-verlichting, Cruise Control, een 5-inch full color display en vijf aanpasbare rijmodi. De Stelvio is ook uitgerust met het PFF Rider Assistance Solution®, een innovatief rijhulpsysteem dat gebruik maakt van 4D Imaging Radar-technologie.

De nieuwe Stelvio stopt nergens voor, zelfs niet als de weg ophoudt.
Hij biedt vijf rijmodi, waaronder een off-road modus. Dankzij de tubeless spaakvelgen (19'' voor en 17'' achter) en banden is deze fiets altijd klaar voor licht off-road gebruik. Het ontwerp legt sterk de nadruk op veiligheid en comfort en voldoet aan de vereisten om te reizen. De aerodynamica is zorgvuldig verfijnd in een windtunnel om optimale luchtbescherming te bieden, de rijervaring te verrijken en comfort te garanderen voor zowel de berijder als de passagier.

Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion