Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1100 - 2006

Garantie: Ja
76948 Km
Rood
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog een nette Griso 1100 in de stoere rode kleur.

Net door ons voorzien van een set Michelin Road 6 banden.

Motorfiets is voorzien van een mooie Remus uitlaat maar ook de originele is erbij aanwezig.

Verder voorzien van valbeugels, Cilinderbeschermbeugels, windscherm,  bagagedrager, extra lampen, andere spiegels en een SW motech tanktas met tankring.

Verder zit er nog een rekening van bij met groot onderhoud en wat meer spullen zoals originele spiegels en een ander windscherm.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 


 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Bagagerek, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, extra lampen, hendels, andere, Originele uitlaat, spiegels, andere, Sportuitlaat, Tanktas, Topkoffer, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion