Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1100 SPORT - 1995

Garantie: Ja
58271 Km
Zilver
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi 1100 Sport
Bouwjaar: 1995
Tellerstand: 58.271km
Helaas is de motor een keertje op zn kant gevallen en heeft daardoor wat schade aan de linkerkant
Verder een nette motor
Gave BOS dempers (dB killers aanwezig)
Inruil is mogelijk

 



  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion