Nieuwsbrief:

MASH  FIVE HUNDRED 400 - 2024

Nieuw
Groen/wit
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
mash - five-hundred-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Five Hundred is de zwaarste classic in het programma. Met zijn 397cc 1-cilinder 4-taktmotor is hij je ideale partner voor de tourtrip maar ook tijdens je woon-werk traject staat hij aan je zijde. Zijn klassieke uiterlijk laat de meeste mensen doen twijfelen maar jij weet wel beter. Moderne techniek (injectie en ABS) in een vintage jasje en dat allemaal voor een scherpe prijs. Zijn techniek combineert zuinigheid met souplesse en je zal geen saai moment beleven op de Five Hundred!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model Five Hundred
Kleur Groen/Wit
Segment Retro
Cilinderinhoud 397 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 4.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 4.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel≠basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geÔntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken≠de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf≠de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc≠cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle≠vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor≠den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van cafť-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariŽteit merken motorblokken. Ener≠zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion