Nieuwsbrief:

KYMCO  XCITING 400I ABS - 2020

Garantie: Nee
19095 Km
BLAUW
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
kymco - xciting-400i-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Afmetingen (LxB): 219 x 80 cm
Topsnelheid: 140 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Kymco 400i XCiting S ABS


- Kenteken: 60-ML-RK
- Merk: Kymco
- Model: Tour
- Tellerstand: 19095 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 399 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 26 kW / 35pk
- Ledig gewicht: 206 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 219 cm
- Breedte: 80 cm
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- LED koplampen
- Windscherm
- Windscherm

Infotainment

- Smartphone integratie

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Middenstandaard
- Sissybar

Veiligheid

- Led achterlicht
- Led koplampen


Zeer nette Kymco motorscooter
voorzien van Shad passagiersrugsteun
staat op zo goed als nieuwe michelin banden

Scooter met bluetooth connectie en GPS

vergelijkbaar met tmax xmax majesty Burgman 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, LED achterlichten, LED koplampen, Led koplampen, Middenstandaard, Sissybar, Smartphone integratie, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion