Nieuwsbrief:

KYMCO  CV3 550I ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
N.v.t.
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Kymco heeft met de nieuwe CV3 voor het eerst een driewieler motorscooter ontwikkeld. De motor van de CV3 is die van de AK550i en er is veel aan gedaan om de CV3 toch veel meer te laten zijn dan een AK550 met twee voorwielen. Die voorwielen zijn beide voorzien van een upsidedown voorvork, waarbij het veersysteem tot 40 graden kan kantelen.

De prestaties van de liggende 550cc tweecilinder met CVT zijn wel bijna gelijk aan de AK, met 51 PK (37.5 kW) aan topvermogen en 52 Nm als maximaal koppel. Het ‘Power Transmission Module (PTM)’ zorgt voor een juiste verdeling van het gewicht.

De CV3 legt de lat hoog waarbij een ultieme mix is gemaakt tussen een adventure en touring ontwerp met daarbij de grootst mogelijke aandacht voor ieder detail. Van het gestroomlijnde ontwerp met volledige LED-verlichting tot aan het digitale 6 inch TFT dashboard met Noodoe navigatie systeem en het fraai afgewerkte zadel.

Daarnaast zijn er enkele handige features die standaard aanwezig zijn op de CV3, zoals het Electronic Anti-Leaning system (die er voor zorgt dat de motor automatisch stevig en rechtop blijft staan tijdens het parkeren), cruise control om het rijden nog comfortabeler te maken, automatische instelbare handvatverwarming, verstelbare rugsteun voor de bestuurder, naast handremmen ook een voetrem en nog veel meer.

Direct rijplezier & gespreid betalen? Dat kan met een financiering van NuMotorrijden.

MotoVeda is officieel Kymco dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)

 

  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion