Nieuwsbrief:

KYMCO  CV3 550I ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Mat groen, grijs, zwart
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


Kymco heeft met de nieuwe CV3 voor het eerst een driewieler motorscooter ontwikkeld, beschikbaar voor rijbewijs B*. De motor van de CV3 is die van de AK550i en er is veel aan gedaan om de CV3 toch veel meer te laten zijn dan een AK550 met twee voorwielen. Die voorwielen zijn beide voorzien van een upside-down voorvork, waarbij het veersysteem tot 40 graden kan kantelen.

De prestaties van de liggende 550cc  tweecilinder met CVT zijn wel bijna gelijk aan de AK, met 51 PK (37.5 kW) aan topvermogen en 52 Nm als maximaal koppel. Het ‘Power Transmission Module (PTM)’ zorgt voor een juiste verdeling van het gewicht.  De CV3 heeft 13 inch voorwielen en het 160/60 R15 achterwiel van de AK550 en de wielen zitten aan de buitenkant van de voorvork.

De CV3 legt de lat hoog waarbij een ultieme mix  is gemaakt tussen een adventure en touring ontwerp met daarbij de grootst mogelijke aandacht voor ieder detail. Van het gestroomlijnde ontwerp met volledige LED-verlichting tot aan het digitale 6 inch TFT dashboard met Noodoe navigatie systeem en het fraai afgewerkte zadel.

Daarnaast zijn er enkele handige features die standaard aanwezig zijn op de CV3, zoals het Electronic Anti-Leaning system zodat de motor automatisch stevig en rechtop blijft staan tijdens het parkeren, cruise control om het rijden nog comfortabeler te maken, automatische instelbare handvatverwarming, verstelbare rugsteun voor de bestuurder, naast handremmen ook een voetrem en nog veel meer.

Leverbare kleuren zijn Flat Silver, Flat Black en Flat Peridot (groen).


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Handvat verwarming, instelbare rij-modi, Middenbok, opbergruimte, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion