Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPER DUKE - 2007

Garantie: Ja
15000 Km
Oranje, zwart
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Origineel Nederlands geleverde KTM Super Duke 990 - Akrapovic carbon dempers - liefhebbers motor - in nieuwstaat --

Ben jij op zoek naar een échte naked bike met karakter? Deze KTM Super Duke 990 (facelift 2007) is een compromisloze motor voor de sportieve rijder. Gekocht in Nederland (geen import), goed onderhouden en in uitstekende staat. Klaar om op te stappen en te genieten van pure rijsensatie!

Originele speciale parelmoer effect kleur. Moeilijk op foto vast te leggen, prachtige verschijning.


🔧 Kenmerken facelift-model (vanaf 2007):
  • ✔️ Nieuwe, agressievere koplampunit en kuipwerk

  • ✔️ Verbeterde injectie-afstelling (smoother gasrespons)

  • ✔️ Versterkte versnellingsbak (minder schakelfouten)

  • ✔️ Nieuwe uitlaten (korter & lichter)

  • ✔️ Verbeterde ergonomie (zitpositie en comfort)

  • ✔️ Optisch strakker: nieuwe kleurstellingen & graphics


📋 Specificaties:
  • Bouwjaar: 2007
  • KM-stand: 15145
  • Motorblok: 999cc V-twin, 120 pk
  • Gewicht: ca. 186 kg drooggewicht
  • Versnellingen: 6
  • Kleur: Parelmoel oranje
  • NL motor (geen import)

💡 Extra's:
  • Nieuwe banden

  • Aftermarket spiegels / knipperlichten / uitlaat


✅ Waarom kiezen voor deze Super Duke?

Deze KTM is het faceliftmodel dat veel van de kinderziektes van de eerdere versies heeft aangepakt. Combineer dat met het ruige design, rauwe V-twin vermogen en Oostenrijkse betrouwbaarheid – en je hebt een echte rijdersmotor.

Koopprijs €5790.- inclusief 1 maand gratis verzekering.
Inruil geen probleem
Proefrit mogelijk bij serieuze interesse.

📞 Interesse of wil je komen kijken? Stuur gerust een bericht!


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion