Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In absolute top conditie deze Ktm 890 Adventure
* Tech pack
* Abs systeem
* Traction control
* Ktm my ride
* Led koplamp
* TFT scherm
* instelbare rijmodi
* Cruise control
* Middenbok
* Topkoffer
* Staat goed op de banden
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 196 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De rit hoeft niet te eindigen als de weg dat doet. De KTM 890 ADVENTURE combineert de lichtgewicht en sportieve eigenschappen die je van een KTM ADVENTURE-motorfiets mag verwachten om een ​​buitengewoon capabele avonturier te leveren - zowel op als naast het asfalt. De KTM 890 ADVENTURE is nu met meer grunt van de motor, verbeterd rijgedrag, meer instelbare vering en op de rijder gerichte technologie de ultieme weg- en grindreiziger. |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken