Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

Garantie: Nee
12118 Km
.
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10791

Een super dik uitgevoerde KTM 790 Duke van bouwjaar 2018 met slechts 11.565km op de teller.
De KTM Duke 790 met vlijmscherpe stuureigenschappen, een speels maar toch vriendelijk karakter en een uitgebreide elektronicapakket maken dit tot een motorfiets geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren motorrijder.

Deze Duke 790 verkeerd vanzelfsprekend in Topstaat. Ook alle slijtagedelen verkeren in topstaat, helemaal rijklaar voor de volgende eigenaar. Uiteraard wordt ook deze 790 Duke afgeleverd met een verse servicebeurt en 12 maanden garantie.

Extra's en Accessoires:
- R & G Korte Kentekenplaathouder
- Akrapovic Einddemper met DB Killer
- Highsider Bar end Spiegels



Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.

- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2001 - Rond 2001 werd de boxermotoren opgewaardeerd tot de R 1150-serie, waarbij de uiterlijke verschillen minimaal waren. In die periode verschenen ook de eerste 1200cc-modellen, maar dat waren de zeer afwijkende cruisers van de R 1200 C-serie, die niet erg succesvol werden. De "echte" R 1200-serie, met opvolgers voor de R 1150-serie, verscheen vanaf 2004 met de R 1200 GS. In de jaren 00 zette BMW de drang naar meer motorvermogen door, ook bij de boxermotoren, die bijvoorbeeld de 122 pk sterke R 1200 S en later de "High Performance" HP2-serie kregen. Maar het summum van vermogen kwam met de nieuwe K-serie met dwarsgeplaatste motor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion