Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 790 Duke ABS 105 PK in de stoere grijs/zwarte metallic kleurstelling. Deze KTM 790 Duke ABS is optisch helemaal in perfecte originele staat. Ook technisch is de motor perfect onderhouden. De motor heeft slechts 12000 km gereden. Alle sleutels en boekjes aanwezig. Deze motor is optisch en technisch gewoon in nieuwstaat. Extra: verkorte kentekenplaathouder. Een uitgebreide proefrit/bezichtiging is altijd mogelijk.
De KTM 790 Duke is een naked parallel-twin motorfiets , geproduceerd door KTM vanaf 2017. De 799 cc (48,8 cu in) vloeistofgekoelde achtkleppen DOHC- motor van de Duke gebruikt een 285° krukas om de 75° V-Twins van KTM na te bootsen. Het vermogen is 106 pk. De Duke is KTM's eerste parallel-twin motorfiets; voorheen produceerde de fabriek alleen singles en V-twins. De Duke werd in 2018 uitgebracht voor de Europese markt en KTM stelt voor om de Duke als model uit 2019 eind 2018 op de Amerikaanse markt uit te brengen. Het lijkt erop dat er geen wijzigingen zullen worden aangebracht in de garantie van KTM, die de kortste periode van twee jaar of vierentwintigduizend mijl dekt en het frame, de swingarm, het ontstekingssysteem en de motoronderdelen in het carter garandeert.
- Belt u gerust voor informatie of kom langs.
De koffie staat klaar. Neem ook eens een kijkje in onze webshop!
Vanaf 50,- gratis verzending én gratis retour,in onze showroom en webshop vindt u veel en voordelige motorkleding, helmen en laarzen.
In onze winkel hebben wij veel voorraad motorkleding, helmen en laarzen. Kijk ook eens in onze outlet!
Bij ons kunt u ook terecht voor goede gebruikte motoren, voortdurend nieuw aanbod. Ook inkoop,bemiddeling of inruil.
Verkoop van top merken zoals Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Triumph, Yamaha.
Openingstijden:
Maandag: 12:00 - 17.30
Dinsdag: Op afspraak
Woensdag: 12:00 - 17.30
Donderdag: 12:00 - 17.30
Vrijdag: 12:00 - 17.30
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: 12:00 - 17:00 uur
Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend, dus belt u gerust.
Groot aanbod van helmen en kleding en alleen A- merken:
Revit, Dainese, Segura, Grand Canyon, Sidi, Berik, Arlen Ness, TCX, Shark, Shoei,Caberg, Shark, Shuomy, HJC, Scorpion, Agv, Modeka, Richa, Stylmartin, JHS, Held, Rusty Stitches, Forcefield, Shiro, Premier, F-Lite.
Motorcentrum Friesland/MotorKledingVoordeel
De iisbaan 7
Wommels
0515-423060
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 105|77| |
Max. koppel | 87|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | The KTM 790 DUKE is devastatingly accurate. The agility you`d expect from a single, blended with the meaty punch of a twin. It carves corners with pinpoint precision, boasting the all-new 799 cc LC8c parallel twin motor nestled into one of the lightest and most compact chassis around. The KTM 790 DUKE is all about being fast where it counts – in the corners. Dynamically flicking from one bend to the next, putting you in the heart of the action and not on the sidelines. |
Motorcentrum Friesland in Wommels; full service, grote kledingshop, alle merken en wensen!
 | Wommels, Friesland |
 | 0515-423060 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken