Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2021

17701 Km
Oranje
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
nette 690 smc r abs
met 2 rijmodi en tractioncontrol.
kleine knipperlichten
en handvatverwarming
van 1e eigenaar.
  • Welkom bij Kobo Motoren – Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
    Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.

    - Afleverbeurt & garantie: €250,- 
    - Inruil van je huidige motor is mogelijk
    - Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
    - 10 dagen gratis verzekering mogelijk
    - Financiering mogelijk via NU Motorrijden
    - Proefrit op afspraak

    Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!

    Neem gerust contact met ons op:
    0512-542142 of 06-50851728
    verkoop@kobomotoren.nl

    Kobo Motoren – Passie voor motoren, verstand van service.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion