Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De KTM 690 SMC R legt de lat hoger op het gebied van supermoto's, mede dankzij een lichtgewicht chassis, een legendarische 690 LC4-motor en een geavanceerd elektronicapakket. Of je nu je asfalt-glijtalent tot uiting brengt op bergwegen of op de toppen van je favoriete circuit, je drift de toekomst tegemoet met een maximale grijns en je aderen die stromen van adrenaline. Het rijgedrag wordt verbeterd door de nieuwste, volledig instelbare WP APEX-ophanging, zodat u zich alleen maar hoeft te concentreren op de weg voor u en het gaspedaal tot aan de aanslagen moet draaien.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion