Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2016

29300 Km
Oranje
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM 690 DUKE ABS
Bouwjaar 2016
29300 km

32 Kw op kenteken, staat op vol vermogen

Zeer nette 690 Duke ABS, Oa voorzien van Decat, Rok Bagoros decalset, Korte plaathouder, bar-end spiegels

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt

Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Decat
- Korte kentekenplaathouder
- Rok Bagoros decalset
- Bar-end spiegels
- ABS
- Rijmodi
- 32 kw 

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion