Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, 4-takt |
Boring x slag | 95|63,4 |
Cilinder inhoud | 449,3 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS multiplaat, Brembo hydrauliek |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrome-molybdeen stalen centrale-buis frame |
Vering voor | |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 220mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 106 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het pad om een bestseller te worden is geplaveid met jaren aan modder, zweet en versnellingen. De KTM 450 EXC-F heeft nooit een stapje terug gedaan en de elementen laten winnen; in plaats daarvan heeft hij met zijn onvoorstelbare verhouding tussen kracht en gewicht het podium zonder meer voor zich ingenomen. Als je onder de aangekoekte modder zit zul je het plezier van deze compacte machine ongetwijfeld begrijpen. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken