Nieuwsbrief:

KTM  450 EXC F - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
12 kW
Teller:
2.142 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
ktm - 450-exc-f
ktm - 450-exc-f
ktm - 450-exc-f
ktm - 450-exc-f
ktm - 450-exc-f
ktm - 450-exc-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Frisse KTM 450 EXC-F van het bouwjaar 2024.

Modeljaar 2024, op 10-05-24 op kenteken gezet.
Motor heeft 2142 km (47.5 uur) gelopen. Slijtage delen in goede staat.
Het gaat om een uitvoering uit de meest recente jaren van deze reeks. Geheel origineel op de volgende opties na: Cross-X zadelovertrek voor verbeterde grip, aangepaste veringset door Toine van Dijk (TVD) en Metzeler 6-Days Extreme banden.
Klaar voor wedstrijden of recreatief gebruik.
  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Brouwer Motors
Wielweg 14
Zwartebroek
Plan de route
0342-461338
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion