Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE - 2014

Garantie: Ja
9008 Km
Zwart, wit, oranje
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette, wellicht mooiste en zeker uniekste Ktm 390 adventure die er maar te vinden is.
Deze zelfde motor hebben wij in 2021 verkocht en nu weer terug gekocht, we kennen hem dus al wat langer. 2021 had deze 8200 gelopen dus helaas maar 800 km gereden in 4 jaar tijd!

Slechts 9008 km gelopen en van bouwjaar 2014.
Kilometerstand is gegarandeerd en gecontroleerd vanzelfsprekend.

Boekjes, ktm map allemaal aanwezig. 
2 originele ktm sleutels.

Voorzien van:
Nieuwe accu
Nieuwe olie
Nieuwe filters
Nieuwe banden voor + achter

Opties:
Adventure kuip
Zwart gecoate wielen
Led knipperlichten
Verhoogde ktm kuipruit

Motor is in zeer nette staat en dat mag ook wel met deze km stand.

Deze ktm is READY TO RACE.
Neem nu contact op!

Prijs €3750.- incl gratis tenaamstelling en gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze)
Inrui, ja graag!
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion