Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2022

Garantie: Ja
10145 Km
GRIJS
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
Garantie: Afl pakket meerprijs

Zeer mooie KTM 390 Duke die orgineel Nederlands is en afkomstig is van de 1ste eigenaar. Verder heeft de motor verschillende opties zoals: KTM Quickshifter, USB lader en een SW Motech tanktasring. Ook is deze motor geschikt voor het A2 / 35KW rijbewijs.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion