Nieuwsbrief:

KTM  350 EXC F - 2025

€ 13.449,- € 14.449,-
Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
ktm - 350-exc-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De KTM 350 EXC-F staat algemeen bekend om zijn 250-achtige wendbaarheid en 450-achtige kracht en heeft een reputatie opgebouwd op het gebied van veelzijdigheid. Maar dat betekent niet dat het gecompromitteerd is. Bij zijn introductie in 2012 kreeg hij meteen erkenning en is hij een toonaangevend model geworden dankzij zijn pure rijeigenschappen en competitieve vermogen. Voor 2025 brengt het een geheel nieuwe houding in de strijd met zich mee, waarbij je de limiet nadert met vaardigheden op een hoger niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion