Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja Modeljaar: 2025 nieuwe 2025 model hardenduro
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder, 2-takt |
Boring x slag | 72|72 |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS multiplaat, Brembo hydrauliek |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrome-molybdeen stalen centrale-buis frame |
Vering voor | WP-USD Xplor 48 met preload-regelaar |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 220mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 103,5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De KTM 300 EXC is een van de meest erkende namen op het scherpe einde van harde enduro. Met een kogelvrije tweetaktmotor die massa koppel bij lage toerentallen en razernij aan de top produceert, is dit de ideale metgezel op moeilijk terrein. Voor 2023 handhaaft het zijn klassewinnende manieren met WP-ophanging, een op de jaren 90 geďnspireerde look en meer dan 2 decennia aan race-winnende referenties. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen
voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen
ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen
de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met
de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend.
De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter
overhangende positie die de motor in herschapen toestand had
gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom
werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast,
zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken